ZWROTY

Masz aż 60 dni na zastanowienie się – działaj w swoim tempie.
Jeśli się rozmyślisz, poinformuj nas o tym: zwroty@plantique.pl

REKLAMACJE

Zależy nam na Twoim zadowoleniu, dlatego proces reklamacji jest maksymalnie uproszczony.
Opisz sytuację i wyślij zdjęcia pod adres reklamacje@plantique.pl, a my zajmiemy się resztą.

  • KROK 1

    Przygotuj produkty i starannie je zapakuj. Zadbaj o odpowiednie wypełnienie, aby dotarły do nas bezpiecznie.

  • KROK 2

    Poinformuj nas o zwrocie, np. emailem. Podaj nam wymiary, wagę i adres, z którego chcesz nadać zwrot. Przygotujemy za Ciebie list przewozowy.

  • KROK 3

    Wyślij paczkę i oczekuj rozpatrzenia reklamacji lub zwrotu pieniędzy. Postaramy się, żeby rozwiązać to jak najszybciej.

Wolisz odesłać produkty samodzielnie? Żaden problem!
Wyślij je pod adres:

PLANTIQUE
Żeglarska 41
05-552, Mroków

Więcej informacji na temat zwrotów i reklamacji znajdziesz w naszym regulaminie.