ZWROTY
Masz aż 60 dni na zastanowienie się – działaj w swoim tempie.
Jeśli się rozmyślisz, poinformuj nas o tym: zwroty@plantique.pl
REKLAMACJE
Zależy nam na Twoim zadowoleniu, dlatego proces reklamacji jest maksymalnie uproszczony.
Opisz sytuację i wyślij zdjęcia pod adres reklamacje@plantique.pl, a my zajmiemy się resztą.
JAK ODESŁAĆ PRODUKTY
-
KROK 1
Przygotuj produkty i starannie je zapakuj. Zadbaj o odpowiednie wypełnienie, aby dotarły do nas bezpiecznie.
-
KROK 2
Poinformuj nas o zwrocie, np. emailem. Podaj nam wymiary, wagę i adres, z którego chcesz nadać zwrot. Przygotujemy za Ciebie list przewozowy.
-
KROK 3
Wyślij paczkę i oczekuj rozpatrzenia reklamacji lub zwrotu pieniędzy. Postaramy się, żeby rozwiązać to jak najszybciej.
Wolisz odesłać produkty samodzielnie? Żaden problem!
Wyślij je pod adres:
PLANTIQUE
Żeglarska 41
05-552, Mroków
Więcej informacji na temat zwrotów i reklamacji znajdziesz w naszym regulaminie.